Voor 15:00 besteld, morgen bezorgd* Gratis verzending vanaf €100 excl. Gratis retourneren Nederlandse kwaliteit uit eigen fabriek

Veelgestelde vragen


BESTELLEN

  1. Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zolang artikelen nog in de winkelwagen staan, kunt u uw bestelling nog wijzigen. U kunt bijvoorbeeld nog het aantal wijzigen of eventueel artikelen verwijderen of toevoegen. Nadat u het bestelproces heeft afgerond met de betaling, is het niet meer mogelijk uw bestelling te wijzigen.

  1. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Als u de mail niet kunt vinden in uw inbox adviseren wij u om de spam of ongewenste mailbox te controleren. Mocht u de mail niet hebben ontvangen dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice dit kan via de mail info@diacom.nl of telefonisch +31(0)235615275.

  1. Heb ik garantie op de producten die ik bestel?

Ja, u heeft garantie. Volgens de wet heeft u het recht op een product van een goede kwaliteit. Als het product wat u gekocht heeft niet goed is (in vaktaal: het product is ondeugdelijk), dan mag u van ons verlangen dat wij het product gratis repareren of u een nieuw product toezenden.
Graag ontvangen wij het product retour zodat we het gebrek kunnen beoordelen en de passende vervolgactie kunnen uitvoeren.


BETALEN

  1. Zitten er extra kosten op de verschillende betaalmethode?

Er zitten geen extra kosten verbonden aan de verschillende betaalmethode.

  1. Met welke betaalmethode kan ik mijn bestelling betalen?

U kan betalen met iDEAL of met creditcard: Visa, MasterCard of Meastro.

  1. Kan ik “op rekening’’ betalen?

Als u bent ingelogd op uw eigen account dan kunt u ook op rekening betalen. Mochten er één of meerdere rekeningen openstaan, die de uiterste betaaldata zijn gepasseerd dan kunt u pas op rekening bestellen als de openstaande facturen zijn voldaan.

 


BEZORGEN

  1. Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden verzonden met DHL, u ontvangt na bestelling een Track & Trace code.

  1. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik deze niet in ontvangst kan nemen?
    Het wordt bij de buren afgeleverd indien mogelijk, anders op te halen bij een DHL afhaalpunt.
  2. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Ja dit kan, wij verzoeken dit telefonisch na afronden van de bestelling door te geven. Eventueel afleveren op een werk kan ook plaats vinden door een van onze vertegenwoordigers. Neem contact op en wij regelen het!

  3. Wat is de levertijd van mijn bestelling

Bestellingen die op werkdagen voor 15:00 zijn geplaatst worden nog dezelfde dag verzonden.

  1. Wat zijn de verzendkosten

Bestellingen vanaf €100,- worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder de €100,- brengen wij verzendkosten in rekening. Deze bedragen €9,95

  1. Mijn pakket is beschadigd wat nu?

 


RETOURNEREN

  1. Ik heb een retour hoe kan ik dit terug sturen?

U kunt het product tot 30 dagen na aankoop retourneren. Kijk op onze retour procedure pagina voor hoe u dit kunt doen.

  1. Binnen welke termijn kan ik mijn aankoop retourneren?

Het product moet binnen 30 dagen retour worden gestuurd.

  1. Wanneer en hoe krijg ik het geld terug van mijn retour?

Als je de overeenkomst herroept, betalen wij het aankoopbedrag (inclusief standaard verzendkosten) zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de artikelen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de artikelen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De artikelen dienen ongeopend en niet gebruikt te zijn.


MIJN ACCOUNT

  1. Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als u het wachtwoord van uw persoonlijke account bent vergeten dan kunt u het wachtwoord zelf resetten. Ga hiervoor naar Inloggen en druk op Wachtwoord vergeten.

  1. Ik heb een account aangemaakt maar geen bevestigingsmail ontvangen

 

  1. Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Onderaan de nieuwsbrief staat de tekst: Unsubscribe als u hier op klikt kunt u zich uitschrijven.

  1. Mijn adres is gewijzigd, hoe pas ik dit in mijn account aan?

 


OVERIGE

  1. Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Als u een offerte wil ontvangen dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Bel (0)23-5615275 en wij helpen u graag verder.

  1. Ik kan een product niet vinden.

Als u het product dat u zoekt niet kan vinden dan kunt u het beste even bellen naar (0)23-5615275 dan helpen wij u graag verder.

  1. Waar vind ik de technische tekening(en) van …….. ?

De technische tekeningen staan op de website onder het product in PDF formaat. Staan er geen tekeningen en wilt u deze wel graag inzien? Neem dan contact met ons per mail info@diacom.nl of bel (0)23-5615275

  1. Bij Welke vertegenwoordiger val ik in de regio?

Onze vertegenwoordigers zijn opgedeeld per Regio

  1. “Herzetten” of herstellen jullie ook versleten boren of afgebroken tanden?

Ja, dit doen wij, vooraf moet echter wel altijd controle plaats vinden of de buis waarop de tanden worden gezet nog van voldoende kwaliteit is.

  1. Wat is het BTW nummer van Diacom?